Wednesday, 28 November 2012

RAWATAN GURAH SUNNAH NABI RM30

Rawatan gurah adalah proses pengeluaran lendiran kotor yang dipenuhi bakteria dari rongga dahi,hidung,kerongkong dan juga dada.Semua lendiran kotor ini akan turun melalui hidung dan mulut selama 45min.Rawatan ini juga mampu menyembuhkan penyakit resdung,nafas berbau,asma,migrain,rambut gugur serta menyedapkan suara.

Rasulullah SAW pernah bersabda : "Celaka kamu,jangan kamu bunuh anak-anak kamu.Wanita mana pun yang anaknya diserang penyakit uzrah atau sakit di kepala hendaklah mencari qisth india,dicampur dengan air lalu digunakan sebagai GURAH" Lalu Aisyah menyuruh agar dicarikan bahan tersebut untuk digunakan sebagai GURAH pada bayi tersebut,lalu bayi itu sembuh. ( Diriwayatkan dari Abu Ubaidah) Nabi Muhammad SAW memuji kaedah perubatan gurah ini sebagaimana disebut oleh Abu Daud dalam sunannya bahawa Nabi Muhammad SAW pernah melakukan rawatan ini dimasa dahulu.

Thursday, 9 August 2012

BEKAM MENYEMBUHKAN PENYAKIT KENCING MANIS

Bagi mereka yang menghidap penyakit kencing manis,anda disyorkan berbekam seminggu sekali hingga sembuh.Punca penyakit kencing manis adalah berpunca dari kegagalan pankreas menghasilkan insulin,titik bekam bekam dalam rawatan ini adalah di bahagian perut dan belakang badan pesakit dimana titik bekam tersebut ada kaitan dengan titik akupuntur organ pankreas.Selain itu pesakit juga disyorkan makan kapsul baraka habbatus sawda 3 biji sehari secara konsisten bagi pemulihan organ dalaman dengan pantas dan berkesan.

Nabi Muhammad SAW pernah bersabda: "Barangsiapa berbekam pasti mendapat rahmat dari Allah SWT" (Riwayat Ahmad dan Tabrani dari Samurah R.A)

Sunday, 5 August 2012

RAWATAN BEKAM MAMPU MENYEMBUHKAN MASALAH SENGGUGUT DAN KESUBURAN

Bagi kaum wanita yang mengalami mnasalah senggugut dan juga kesuburan,anda disyorkan untuk menjalani rawatan bekam seminggu 1x sebanyak 3x sesi,insyaAllah masalah anda selesai.

Nabi Muhammad SAW pernah bersabda: "Barangsiapa berbekam pasti mendapat rahmat dari Allah SWT" (Riwayat Ahmad dan Tabrani dari Samurah R.A)

Tuesday, 31 July 2012

MANDIAN MINYAK AURA MEMULIHKAN MASALAH SIHIR

Bagi mereka yang terkena sihir,anda boleh berikhtiar menggunakan kaedah mandian minyak aura ini.Petanda individu terkena sihir ialah :-

-Sering sakit kepala/dada/pinggang/tulang belakang selepas waktu asar keatas.
-Badan sering gatal-gatal.
 -Batuk yang berpanjangan.
-Kerap mengalami bisul.
-Sering bermimpi terjatuh dari tempat tinggi.
-Sering bermimpi ular/anjing hitam.

Info lanjut mengenai minyak aura sila klik minyakaura.com

BAGAIMANA RAWATAN BEKAM MENYEMBUHKAN PENYAKIT ?

-Detoksifikasi.Pengeluaran darah kotor ketika rawatan bekam adalah satu proses pembuangan racun/toksin/bahan kimia/sel darah merah yang mati dari pada sistem tubuh badan.Bahan-bahan tadi jika tidak dibuang akan menyebabkan 1001 penyakit pada manusia.

-Merangsang pengeluaran zat antibodi.Ketika proses rawatan bekam, jaringan kulit yang dibekam mengalami kerosakanm akibat tusukan jarum bekam,kerosakan ini direspon tubuh dengan memproduksi sel T (zat antibodi tubuh) untuk mencegah adanya infeksi di lokasi pembekaman. Lokasi pembekaman yang merupakan titik akupuntur terhubung dengan organ-organ tertentu.Zat antibodi itu ternyata disalurkan tidak hanya ke lokasi pembekaman, namun juga ke lokasi organ-organ yang terhubung dengan titik akupuntur pembekaman tersebut. Sehingga di organ yang dimaksud terjadi pembasmian kuman-kuman patogen yang selama ini menyebabkan penyakit. Dengan demikian kuman mati dan organ pun dapat berfungsi secara normal. Inilah yang mengakibatkan terjadinya proses penyembuhan.

 -Merangsang pengeluaran regenerate hormone.Pada proses rawatan bekam jaringan kulit yang dibekam mengalami kerosakan sel-sel dan jaringan akibat tusukan jarum bekam.Kerosakan ini direspon tubuh dengan memproduksi regenerate hormone untuk memperbaiki kerosakan jaringan dan sel di lokasi pembekaman serta organ dalaman terdekat pada lokasi pembekaman itu juga.

-Mukjizat perubatan sunnah.Kesembuhan penyakit setelah proses berbekam adalah satu mukjizat,ini kerana apa sahaja perintah Rasulullah SAW dalam kaedah perubatan (hadis) sudah tentunya ada jaminan kesembuhan daripada Allah SWT.

Saturday, 28 July 2012

BERAPAKAH KEKERAPAN DISYORKAN BERBEKAM

Bagi individu yang berpenyakit,anda disyorkan berbekam seminggu sekali sehingga sembuh dan bagi orang yang sihat anda disyorkan berbekam sebulan sekali secara konsisten.

Thursday, 26 July 2012

KURSUS BEKAM TERMURAH DIPASARAN

BARANG-BARANG YANG AKAN DIBERIKAN PERCUMA SEMASA KURSUS 1) Sebatang PEN BEKAM 2) 25 bilah jarum bekam 3) 4 kotak set bekam 4) Sekotak alcohol swabs 5) Sebotol minyak zaitun safi 6) Sijil tamat kursus 7) Nota gambarajah bekam

JANGKAMASA KURSUS BEKAM 3 jam termasuk teori dan praktikal.
TARIKH & LOKASI KURSUS BEKAM Diadakan setiap hari AHAD 9am-12pm di Kedai Penawar Sihir & Saka (belakang Masjid Jumhuriyah Tmn Dato Harun PJ) peserta yang ingin menjalani kursus sila sms sehari awal sebelum datang pada kami di talian 019-994 0839

YURAN KURSUS BEKAM Hanya RM250 sahaja,dibayar semasa kursus.

MODUL KURSUS BEKAM -Point Bekam Rasulullah SAW Thibbun Nabawi -Point Bekam Sihir -Point Bekam Merawat 93 Penyakit Klinikal

Wednesday, 25 July 2012

KEPALA TERASA BERAT ADALAH SIMPTOM SINONIM SIHIR

Bagi mereka yang sering pening kepala/kepala terasa berat bila selepas waktu asar keatas tanpa sebab klinikal,anda kemungkinan telah terkena sihir,segeralah berjumpa perawat islam yang berdekatan.

Monday, 23 July 2012

MERAWAT KES JIN BERSILAT DI BANDAR TASEK SELATAN









Semalam saya menerima panggilan dari seorang wanita yang mengatakan adiknya kerap kerasukan semenjak 2 hari nie dan adik beliau juga tidak mahu menjamah sebarang makanan dan minuman selama terkena kerasukan itu juga.Lebih kurang 11pm saya sampai disana dan terus memegang ubun-ubun pesakit dan terus memulakan ruqyah...semasa dalam proses meruqyah,pesakit mula bersilat tapi tidak ler sampai tahap menyerang perawat.Selama sejam sesi ruqyah dan dialog berlangsung,jin masih tidak mahu keluar juga..Saya memulakan ruqyah pada sebaldi air paip yang dicampur ais dan memaksa pesakit untuk melakukan mandian.Setelah selesai mandian ais,pesakit sudah mulai kurang agresif dan saya ingin cuba memujuk pesakit supaya minum air ruqyah..Mula-mula pesakit enggan,bila dah lama dipujuk,akhirnya pesakit mulai akur...jadi akan menjadi mudahler proses rawatan...Kemudian saya bekalkan pesakit beberapa botol air ruqyah dan saya juga nasihatkan keluarga pesakit untuk pastikan pesakit mendengar cd ruqyah sekerap yang mungkin..

Kesimpulannya,jika anda jumpa kes pesakit yang bersilat suatu hari nanti,anda jangan bimbang,jin tu sebenarnya tak berani mana pun,cuma ingin menakut-nakutkan manusia sekeliling jer..sebenarnya jin tu bersilat sekadar acah sahaja yang menunjukkan dia tu kuat,tapi sebenarnya tidak sama sekali...rawatan tamat 1am.

JIN MENANGIS







Empat hari yang lepas saya didatangi oleh sepasang suami isteri yang ingin mendapatkan rawatan resdung.Sebelum menjalani rawatan resdung,si isteri bertanyakan kepada saya adakah dia terkena gangguan jin sebab dia sering mengalami sakit kepala dan kerap bermimpi dipatuk ular.Saya mengatakan ia adalah simptom positif terkena gangguan jin dan saya menyuruh pesakit duduk melunjur untuk saya melakukan scanning bagi mendapatkan kepastian.

Saya hanya membacakan fatehah,kursi dan 3 qul kepada beliau dan beliau merasakan panas yang amat sangat dibahagian tengkuk.Kemudian saya meneruskan sesi ruqyah dengan membacakan set ruqyah yang panjang sedikit dan beliau terus menangis tanpa henti.Saya memberitahu pada suami pesakit bahawa isteri beliau memang ada terkena gangguan jin yang aktifn dan menasihatkan mereka untuk datang rawatan susulan dengan membawa 2 botol besar air mineral dan 21 biji limau nipis.

ISU KEPALA BABI CEMARI MASJID MUNCUL LAGI







Pagi tadi sekitar 6pagi,2 buah masjid disekitar jln klang lama dan tmn sentosa dicemari kepala babi. Apabila penduduk yang sudah selesai solat subuh berjemaah ingin pulang,mereka ternampak satu bungkusan dan disekeliling bungkusan itu ada wang kertas bertaburan....Buletin Utama malam ini mungkin ada kisah lanjutnya..

Jadi hari nie jalan dikawasan premis saya agak sesak kerana pihak polis dan media sibuk menjalankan tugas masing-masing..

AIR MAMPU MENGURANGKAN BERAT BADAN





Para pakar gizi makanan telah sepakat,bahawa air memegang peranan utama dalam sebahagian besar program pengurangan berat badan.Kerana air sangat berperanan dalam membantu tubuh untuk menghilangkan lemak melalui faedah-faedah berikut :-

-Air dapat menurunkan selera makan dan mengurangkan rasa lapar.

-Membantu tubuh dalam proses pembakaran lemak yang menggumpal.Kerana hati akan mengalami kesulitan dalam menjalankan fungsinya ketika buah pinggang tidak mendapatkan air yang mencukupi.

-Mengurangkan lebihan lemak dibadan.

-Mengatasi masalah penyumbatan air pada saat tubuh menahan air yang ada didalamnya agar tidak kehabisan.

-Mengurangi tumpukan sodium didalam tubuh.

-Membantu memelihara kesihatan otot dan kelenturannya.

-Mebersihkan kotoran-kotoran dan zat-zat beracun didalam tubuh.

-Mengatasi kesulitan buang air besar.

Oleh itu para pakar menyarankan kita untuk minum 1-5 liter air sehari,ditambah lagi dengan 250ml sehari apabila berat badan kita bertambah 10kg.

MEMULIHKAN PREMIS PERNIAGAAN DI KG BARU KL















Malam tadi saya menerima jemputan dari seorang tuan tanah yang meminta saya membersihkan apa yang patut lot tanah beliau yang sudah sekian lama didirikan 13 unit kedai.Semenjak kebelakangan nie para penyewa kedai beliau merungut kerana ramai pelanggan mengadu sukar hendak mencari lokasi premis mereka dan selain itu juga ada para penyewa terjumpa beberapa objek sihir di sekitar premis perniagaan mereka.

Sebelum bertolak saya menyediakan sepeti air mineral kecil yang sudah dibacakan ruqyah dan juga 4 bungkus kecil garam kasar.Saya memulakan proses pembersihan pada pukul 11.30 malam,agak janggal juga kali ini kerana walaupun sudah larut malam,keadaan kawasan disekitar premis tersebut agak sibuk dan ramai orang masih lalu lalang.Saya memulakan proses memulihkan kedai dengan menabur garam kasar pada kawasan tersebut dan disusuli dengan kaedah spray air ruqyah.Saya juga membekalkan 13 botol kecil air ruqyah untuk diagihkan pada 13 unit penyewa untuk mereka spray sendiri bahagian dalam premis perniagaan mereka.Rawatan tamat...

MERAWAT KES SIHIR DEGIL DI KELANA JAYA








Malam tadi lebih kurang 11.30pm saya menerima jemputan dari kelana jaya untuk merawat pesakit yang sudah lama dilanda sihir lebih kurang 2 tahun lamanya...Pesakit adalah seorang surirumah dan juga pesakit pun sudah puas berubat merata tempat...bila berubat sekejap sembuh..selepas seminggu sakit pun datang kembali macam biasa..Simptom yang dihadapi beliau ialah sukar tidur malam,mimpi dikejar binatang dan juga mimpi berada di tempat yang kotor.

Saya memulakan rawatan seperti biasa dengan membacakan ayat-ayat ruqyah,selepas 15min dibacakan,pesakit mula kerasukan...tetapi tidak ketara sangat..cuma air mata pesakit jatuh berlinangan..Saya mengajak jin pesakit berdialog..

Saya : Mengapa kamu ganggu pesakit wahai jin ?
Jin : Orang suruh...

Saya : Berapa ekor jin yang berada dalam jasad pesakit nie ?
Jin : Tujuh..

Saya : Apa agama kamu ?
Jin : Kafir...

Jin : Boleh saya tahu,klang dimana yer ?
Saya: Kenapa kamu tanya pasal klang pulak wahai jin..

Jin : Sebab tuan aku duduk disitu..
Saya : Ohhh begitu rupanya..tidak mengapa..bila kamu keluar dari jasad nie,saya syorkan kamu tinggal di masjid berhampiran dimana jin-jin islam akan menjaga kamu disitu.

Saya : Tapi kamu perlu masuk islam terlebih dahulu dengan hati yang ikhlas..
Jin : Baiklah..

Dipendekkan cerita,setelah jin kafir tersebut mengucap kalimah syahadah,saya menyuruh jin tu keluar melalui mulut sejurus azan dilaungkan.Proses mengeluarkan jin kali ini agak mencabar kerana sebelum sesi berdialog bermula,jin menunjukkan sifat yang angkuh dan tahan sakit apabila kita picit-picit kaki pesakit.Setelah 45min ruqyah dibacakan dan juga menekan-nekan leher pesakit,barulah jin mulai berdialog dan mula memberi kerjasama.Rawatan tamat...

RTM1 SHOOTING ARTIKEL BEKAM DAN RESDUNG








Petang semalam,pihak krew RTM telah datang dikedai saya untuk shooting artikel siaran berita jam 8 malam bagi segmen Laporan Khas berkaitan bekam dan resdung.InsyaAllah siaran artikel tersebut akan ditayangkan di berita jam 8 malam di RTM tv1 minggu hadapan

TV SELANGOR BUAT SHOOTING ARTIKEL BEKAM DAN RESDUNG






Jika tiada aral melintang,sebuah TV ONLINE yang dinamakan TV SELANGOR akan melakukan shooting pada Isnin nie jam 9pagi berkenaan kaedah rawatan bekam dan resdung..

JADIKAN TEKNOLOGI FACEBOOK UNTUK MAJUKAN BIZ ANDA





Sekarang didunia FACEBOOK mula menjadi kegilaaan pengguna-penguna internet dimana jumlah pengguna mula mencecah 400juta.Jadi anda diluarsana manfaatkan facebook untuk tujuan pengiklanan biz anda baik biz kecil ataupun biz yang sederhana,disini saya memberikan sedikit tips untuk menggunakan facebook bagi proses pengiklanan perniagaan...

-Anda ADD seramai mungkin kawan,lebih-lebih lagi artis ataupun selebriti kerana mereka mempunyai jumlah rakan yang ramai.

-Anda perlu kerap SHARE gambar-gambar/video berkisar perniagaan anda dalam WALL anda.

-Anda juga boleh letakkan gambar-gambar/video berkisar perniagaan anda pada WALL rakan anda.

-Letakkan no telefon dan url laman web anda pada profile.

-Proses ADD friend dan upload gambar/video kena berterusan dari kehari-kehari supaya jaringan rakan anda akan terus meningkat dari masa-kesemasa.

Dalam masa seminggu pasti ada pengguna-pengguna internet menghubungi anda bertanyakan tentang produk perniagaan anda,selamat mencuba...

AMALAN PEMUTUS SAKA D.I.Y








Bagi mereka yang disyaki ada gangguan jin saka,saya syorkan anda wiridkan ayat FATEHAH 1x dan AR RAHMAN 33-36 21x tiap-tiap lepas solat maghrib selama sebulan diserta dengan ikrar pemutus saka yang anda perlu baca dimulut supaya jin saka dalam badan mendengar ikrar anda.Bunyinya lebih kurang begini "Saya, mewakili diri saya, ahli keluarga saya, dan nenek moyang saya, ingin membuat pengumuman bahawa kami ingin memutuskan dan membatalkan segala kontrak dan perjanjian di antara kami dan kamu jin-jin saka.Janganlah kamu semua menghuni tubuh atau mengganggu kami lagi. Sekiranya kamu berbuat begitu,maka kamu layak dilaknat oleh Allah SWT hingga hari kiamat"

DIHALAU OLEH JIN SIHIR DI BALAKONG








Ahad tadi saya ke Balakong untuk merawat seorang pesakit wanita yang dibelenggu masalah sihir hampir 5 tahun lamanya.Simptom yang beliau hadapi ialah sering sakit kepala,sering mimpi ada rakan yang ingin menikam beliau dan macam-macam lagi.Dipendekkan cerita,saya terus meruqyah pesakit dengan memegang ubun-ubun dan pesakit mulai menggigil dan gelisah.Setelah 10min dibacakan ruqyah pesakit menjerit-jerit kepanasan dan mulai menutup telinga..saya pun mulai menekan-nekan bawah telinga pesakit,lantas pesakit yang sedang kerasukan mulai bangun dan menyerang saya sambil menjerit-jerit menghalau saya keluar...Kemudian pesakit lari kedapur dan terbaring diatas lantai..saya masih lagi meneruskan bacaan ruqyah pada air mineral diruang tamu dengan kuat.Pesakit semakin mengerang kesakitan di dapur,setelah 15min saya tamatkan bacaan ruqyah dan menyuruh suami pesakit sedarkan isterinya dengan menyapu air ruqyah pada bahagian muka dan memberi isterinya minum segelas air ruqyah.Pesakit sudah mulai sedar,dan pesakit merasa panas amat sangat dibahagian kerongkong setelah minum air ruqyah tadi.Setelah beberapa hari minum dan mandi air ruqyah bersama perahan limau purut serta ais,pesakit ada sms saya yang beliau muntah beberapa kali,dan ini petanda jin sihir sudah keluar beransur-ansur dari badan.Pesakit saya nasihatkan untuk mencari 2 botol besar air yasin tahlil malam jumaat di surau berhampiran untuk dibuat minum supaya cepat sembuh,rawatan tamat...

JIN SIHIR GANGGU SISTEM GPS





Lima hari lepas saya menerima jemputan untuk merawat seorang pesakit lelaki yang dibelenggu masalah sihir sudah hampir 6 bulan.Masalah sihir tersebut menyebabkan beliau sering berdebar-debar,banyak halangan ketempat kerja,sering sakit dada,darah tinggi tiba-tiba,tiada keyakinan memandu dan kerap bermimpi menakutkan.Secara tidak langsung juga pesakit sudah lama tidak pergi ketempat kerja kerana masalah tersebut dan saya syak tujuan sihir nie adalah akibat hasad dengki rakan sekerja.Jadi saya bertolak dari rumah pukul 9 malam,kira-kira dalam setengah jam sampai ler kekawasan perumahan pesakit saya di seksyen U5 Shah Alam dengan berpandukan GPS.Tapi yang pelik kali ini,walaupun saya sudah hampir sangat kerumah pesakit,tapi saya masih tidak menjumpai lorong jalan rumah tersebut sehingga saya berlegar-legar hampir setengah jam,walhal sudah dekat pun.Kiranya saya sudah tawaf hampir 3x dikawasan perumahan tersebut tapi masih juga tidak jumpa lorong masuk kerumah pesakit,akhirnya saya memutuskan untuk tidak mengikut arahan GPS,dan saya mencari rumah tersebut mengikut kaedah lama iaitu bertanyakan penduduk setempat dan akhirnya saya sampai juga kerumah pesakit.Sebenarnya alamat rumah pesakit memang ada dalam sistem GPS,cuma GPS tak dapat nak trace lorong masuk kerumahan tersebut,GPS asyik suruh saya terus dan terus,bila kita terus tanpa belok-belok langsung memangler kita takleh masuk kekawasan perumahan terbabit.Ini kali pertama GPS saya meragam,kerana sebelum-sebelum ini GPS saya berkhidmat dengan cemerlang tanpa sebarang kesilapan.Pendekkan cerita,saya terus merawat pesakit dengan membacakan ayat-ayat ruqyah sambil menekan-nekan dada dan juga paru-paru kiri dan dan kanan,kerana saya syak jin sihir bertapak didada kerana pesakit kerap berdebar.Saya amati jin sihir nie sudah lemah dan mudah keluar melalui muntah walaupun bacaan ruqyah dilaungkan selama 5 min.Pesakit terasa lapang dibahagian dada dan saya memberikan beberapa amalan kepada pesakit sambil perlu kerap dengar cd ruqyah 3x sehari untuk meraih kesembuhan maksimum.Rawatan tamat..

BERTARUNG DENGAN JIN HARIMAU DI SETIAWANGSA KL









Malam tadi saya menerima jemputan untuk mengubat seorang pesakit lelaki yang sudah lama terkena gangguan jin iaitu lebih kurang 15 tahun lamanya.Simptom yang beliau alami ialah sering sakit kepala,muntah-muntah,terjun dari tempat tinggi dan juga sukar untuk fokus dalam kerja sehingga menyebabkan beliau berhenti kerja.

Bahan-bahan rawatan seperti 21 biji limau purut,2 botol besar air mineral dan juga 2 kampit ais sudah tersedia,lalu saya memulakan sesi ruqyah sambil memegang kepala pesakit.Setelah 5min ruqyah dibacakan pesakit mula gelisah dan tidak selesa,lebih kurang 5min kemudian pesakit tiba-tiba mengaum macam harimau dengan kuat dan mula bertindak ganas.Saya cuba berdialog dengan jin harimau tersebut dengan baik,tapi tiada respon,seperti biasa saya teruskan bacaan ruqyah selama 15min sehingga pesakit muntah,kemudian saya menyuruh pesakit mandi dengan air ruqyah yang sudah dicampur dengan 3biji limau purut dan 2 kampit ais.

Setelah selesai sesi mandian dengan air ruqyah,pesakit merasa sakit-sakit dibahagian kulit,lalu saya meneruskan sesi ruqyah untuk kali kedua pula.Kali ini pesakit kerasukan juga tapi tak seganas masa mula-mula tadi,nampaknya jin pengganggu mula lemah,jadi saya mula memicit jari kaki pesakit dan juga leher pesakit,jin pengganggu menjerit dengan kuat dan tiba-tiba pesakit terus tersedar.Selalunya bila pesakit tersedar semasa kita sedang menyeksa jin pengganggu,bermakna jin tersebut sudah melarikan diri dek kerana tak tahan sakit.Pesakit merasa badannya lega dan agak ringan,jadi saya hentikan rawatan dan membekalkan amalan kepada pesakit untuk mantapkan pendinding diri selain itu juga pesakit perlu minum dan mandi air ruqyah selama 7hari berturut-turut,rawatan tamat.

MERUQYAH 2 PESAKIT NON-MUSLIM








Ahad tadi saya berkesempatan meruqyah dua pesakit wanita non-muslim yang mengadu sudah sekian lama terkena penyakit misteri yang menyebabkan badan bisa-bisa dan sukar tidur.Jadi dipendekkan cerita,saya meruqyah macam biasa dan membekalkan 2 botol air ruqyah setiap orang untuk dibuat minum 3x sehari.Selepas sehari rawatan,pesakit ada menelefon saya bahawa sakit yang dihidapi sudah agak berkurangan dan ada respon positif dari hasil rawatan,saya syor pesakit untuk datang rawatan susulan setiap 10hari sekali.Rawatan tamat...

MERUQYAH PELAJAR UNISEL PART 1




Malam tadi saya berkesempatan ke seksyen 7 shah alam untuk merawat seorang pelajar wanita yang sering kerasukan ketika kuliah.Pelajar ini sudah terkena gangguan jin sudah 2 tahun lamanya,beliau juga kerap bermimpi budak kecil,mimpi ada seseorang ingin memberikan sesuatu dan juga mimpi harimau.Pada 6 bulan yang lepas,kes kerasukan pelajar ini agak ganas,setelah kerap berjumpa ramai perawat islam untuk terapi ruqyah,kes kerasukan tidak seganas dulu lagi.

Pendekkan cerita,saya ditemani bapa pesakit,terus meruqyah pelajar tersebut,masa sesi ruqyah pertama,pelajar tersebut kerasukan dengan agak lemah dan jin pengganggu tidak mahu berdialog...Jadi saya menyuruh pelajar tersebut melakukan mandian air ruqyah + ais,setelah tamat proses mandian,saya melakukan sesi ruqyah kedua pula,kali nie pesakit kerasukan dan menjerit-jerit dengan kuat...saya mengambil keputusan untuk menamatkan rawatan kerana takut jiran-jiran bersebelahan terganggu..saya membekalkan pesakit dengan air ruqyah untuk buat minum dan mandi selama 7 hari,rawatan susulan akan menyusul 10 berikutnya,rawatan tamat...

GANGGUAN JIN SEPERTI SIHIR/SAKA

















POINT BEKAM DALAM MERAWAT PENYAKIT


-Pesakit disyorkan berbekam seminggu sekali sebanyak 3x sesi.

-Pembekam perlu ada pendinding diri.

-Pesakit perlu diberikan air madu yang sudah dibacakan ruqyah sejurus selesai sesi berbekam.

-Bagi sedutan bekam dibahagian pusat kepala,disyorkan sedutan sebanyak 3x sesi.

DIAGNOSIS BEKAM ANALISA KULIT WAJAH








Apabila seseorang itu jatuh sakit,warna kulit wajah akan berubah yang terdiri daripada 5 warna :-

-Biru (hati)-Angin :Sejuk,pedih,kekejangan kuat dan darah tersumbat.

-Merah (jantung)-Panas :Kandungan berlebihan dalam kapilari kulit.

-Kuning (limpa)-Lembap :Kurang darah dan imun.

-Putih (paru -paru) :Gangguan aliran darah dalam tubuh.

-Hitam (ginjal) sejuk/pedih :Kurang tenaga dan darah tersumbat.

DIAGNOSIS BEKAM MENDENGAR SUARA PESAKIT








-Suara keras dan kuat :Keadaan panas.

-Suara lemah dan pecah :Keadaan sejuk,kurang kekuatan dan imun tubuh.

-Serak dan kehilangan suara :Faktor panas dan sejuk dari luar.

-Batuk dalam dan lendir jernih :Angin sejuk menyerang paru-paru.

-Batuk mendadak dan lendir pekat :Panas dalaman di paru-paru.

-Batuk berkahak :Penghasilan lendir berlebihan.

MERUQYAH PELAJAR UNISEL PART 2





Malam semalam,pesakit datang lagi sekali bersama keluarganya untuk mendapatkan rawatan susulan kedua setelah 10hari yang lalu dirawat oleh saya.Pesakit kali ini membawa 2 peti air mineral kecil untuk saya bacakan ruqyah bagi dibuat minuman harian.

Saya macam biasa memulakan sesi ruqyah dengan membaca 18 ayat ruqyah selama 15min,setelah selesai sesi ruqyah,namun masih tiada respon pada pesakit.Pesakit juga menyatakan selama 10hari kebelakangan ini tiada lagi ditimpa sebarang gangguan ataupun mimpi-mimpi buruk.Kesimpulan dari cerita ini,saya andaikan pesakit sudah mulai menemui jalan kesembuhan dariNya berkat amalan dan ikhtiar yang tak putus-putus berjumpa perawat.....rawatan tamat.

SET BEKAM LENGKAP HANYA RM100 SAHAJA!!!


















Set bekam ini mengandungi...

-2 set bekam terdiri 12 cup dan 2 pam bekam.

-Sekotak alcohol swab 100pcs.

-Sekotak jarum bekam 25pcs.

-1 unit pen bekam

-Nota panduan berbekam dan gambarajah titik bekam.

(Kos poslaju PERCUMA bagi semenanjung,sabah & sarawak)

Untuk pembelian atau makluman lanjut,sila layari KLIK SINI

PERAWAT AKAN DAPAT TEMPIAS SAKIT PINGGANG JIKA MERAWAT KES SIHIR PEMISAH








Mengikut pengalaman-pengalaman yang lepas dalam merawat kes sihir pemisah,perawat akan merasakan sedikit sakit pinggang akibat tempias dari sihir tersebut.Tapi para perawat jangan bimbang,simptom sakit pinggang ini hanya berlaku beberapa jam sahaja,kemudian ia akan hilang....

WANITA SERING DIRABA JIN







Semalam saya berkesempatan membantu Utz Alfian di Darul Hikmah PJ dalam merawat seorang pesakit wanita yang disyaki terkena gangguan jin asyik..

Wanita itu sering bercakap seorang diri dirumah...dan apabila kami bertanyakan kepada pesakit itu sendiri,dia merasakan ada kehadiran seorang lelaki dikatilnya apabila ingin tidur malam...dan beliau juga sering merasakan sering diraba-raba oleh makhluk ghaib tersebut...bagi kami,ini adalah kes jin asyik dimana jin lelaki yang meyukai manusia wanita...

Bagi pihak ibu bapa pesakit ini,mereka merujuk kes ini kepada doktor dan pihak doktor telah memberikan ubat penenang kepada pesakit..kesan ubat penenang tersebut menyebabkan pesakit sering termenung dan tidak mampu lagi melanjutkan pelajaran di IPTA...

Bagi merawat kes sebegini,pesakit perlu kerap dibacakan ruqyah setiap 10hari sekali,perlu mendengar cd ruqyah 3x sehari dan pesakit juga perlu mengamalkan ayat-ayat pendinding diri setiap hari supaya tidak lagi diganggu makhluk tersebut...

PESAKIT TERASA DITARIK-TARIK KEBELAKANG








Semalam saya meruqyah seorang pesakit lelaki yang mengalami gangguan jin sudah 2 tahun lamanya..masalah yang dihadapi beliau ialah sering berdebar,kurang fokus dalam kerja,mimpi yang menakutkan dan banyak lagi...

Saya seperti biasa meruqyah dengan ayat-ayat al quran,pesakit seperti bergerak-gerak kearah belakang dan separa kerasukan...Setelah 15min dibacakan ruqyah,saya menyedarkan pesakit,pesakit memberitahu saya seolah-olah ada makhluk yang menariknya kebelakang tadi...selang beberapa minit kemudian,badan saya terasa meremang dan kepala terasa kembang..itu petanda jin tersebut mendekati saya dan cuba ingin menyerang saya juga...saya terus berzikir dalam hati untuk proses pendinding diri..kemudian saya terus membekam kepala pesakit dan pesakit perlu rawatan susulan 10 hari lagi...

MERUQYAH PELAJAR IPT UNISEL DI SHAH ALAM










Ahad lepas saya mendapat panggilan kecemasan dari seorang wanita yang adiknya kerasukan selepas bangun tidur...pesakit nie sebenarnya suka tidur masa waktu maghrib...tidur pada waktu maghrib adalah tidak digalakkan kerana telinga kita akan dikencing syaitan dan macam-macam lagi...Setibanya saya dirumah pesakit di seksyen 7 shah alam,pesakit masa itu sedang bercakap sorang-sorang tanpa sedarkan diri...

Saya membacakan ruqyah pada beberapa botol air dengan kuat supaya pesakit pun dengar sekali..Kemudian saya melakukan sesi dialog dengan jin pengganggu..setelah beberapa minit sesi dialog,jin pengganggu masih berkeras untuk menetap dibadan pesakit...

Kemudian saya melakukan picitan pada leher pesakit,jin pengganggu mula menjerit tapi masih juga belum keluar...Dan langkah terakhir saya menyuruh kakak pesakit untuk membeli sekampit ais untuk sesi mandi ais...Setelah ais dicampur bersama air ruqyah,kakak pesakit ingin melakukan mandian terhadap pesakit,tiba-tiba pesakit terus sedar sebelum sempat dimandikan...ini bermakna jin pengganggu terus lari kerana takut tercedera akibat kesan mandian ais + air ruqyah...

Sebelum pulang,saya terus menasihati pesakit untuk elakkan tidur pada waktu maghrib dan istiqomah mengamalkan ayat-ayat pendinding diri,rawatan tamat...

MERUQYAH 2 PEKERJA SPA BERAGAMA KRISTIAN




Dua hari lepas saya mendapat jemputan untuk meruqyah 2 orang pesakit wanita di Bandar Sunway.Mereka berdua berkerja sebagai juruterapi di sebuah SPA berhampiran rumah mereka..Baru-baru nie mereka mengadu sakit perut dan badan bisa-bisa seluruh badan,mereka syak majikan mereka memelihara jin pelaris untuk tujuan supaya pelanggan kerap berkunjung ke SPA mereka..Ini kerana mereka kerap melihat kelibat makhluk halus ditempat kerja dan juga sering melihat majikan mereka memberi makan jin peliharaannya dengan susu.Susu itu diletakkan didalam mangkuk berhadapan sebuah patung kecil,bila keesokan harinya kuantiti susu itu akan berkurangan...

Seperti biasa saya meruqyah mereka berdua serentak,semasa dibacakan ruqyah pada kedua-dua badan mereka,mereka terasakan bahang panas dan ada terasa benda bergerak dibawah kulit yang merayap menghala kekaki..Setelah tamat sesi ruqyah,saya menyuruh mereka minum air ruqyah selama 7 hari dan mandi air ruqyah + ais selama 3 hari untuk kesembuhan yang maksimum.

Moral of the story dari cerita ini,bayangkanlah orang beragama Kristian pun menyambut baik perubatan ruqyah nie,so orang melayu macam kita nie janganlah pula sibuk mencari dukun dalam berubat....


AYAT MENGESAN SAKA DALAM BADAN (D.I.Y)

Seperti yang saya telah posting pada artikel terdahulu,tanda-tanda individu itu bersaka ialah dimana salasilah keturunannya yang terdahulu ada yang pandai jadi bidan,mak andam,mengubat atau mengurut dengan belajar melalui mimpi.Orang yang bersaka juga ada memiliki sifat panas baran,sakit ketika ziarah orang meninggal,kerap mendengar bisikan untuk melakukan kejahatan,sering was-was dalam beramal dan juga kerap bermimpi budak-budak kecil atau mimpi rumah lama/ahli keluarga yang telah lama meninggal.

Untuk memastikan kita ini bersaka atau tidak saya syor anda baca ayat nie 3X di mulut

"WAHAI JIN YANG MENGHUNI DI BADAN KU INI,AKU INGIN MEMUTUSKAN SEGALA PERJANJIAN YANG TELAH DIBUAT OLEH NENEK MOYANGKU TERDAHULU DAN JANGANLAH KAMU MENDAMPINGI KU LAGI,TINGGALKANLAH BADAN KU DAN KETURUNAN KU INI DAN BERTAUBATLAH KEPADA ALLAH SWT DENGAN BERKAT AYAT وَأَنَّهُ ۥ تَعَـٰلَىٰ جَدُّ رَبِّنَا مَا ٱتَّخَذَ صَـٰحِبَةً۬ وَلَا وَلَدً۬ BAHAWA SESUNGGUNYA MAHA TINGGI DAN MAHA BESAR KEAGUNGAN TUHAN TANPA BERISTERI DAN JUGA BERANAK"

Setelah selesai membaca ikrar tersebut anda perlu pejamkan mata 1 minit,jika anda merasa sayu dan sedih,sahlah badan anda bersaka dan jika tiada kesan apa-apa,maka badan anda tidak mempunyai sebarang saka.Selamat mencuba..

 
ZIKIR KUNCI DIRI UNTUK PERAWAT/TUKANG URUT DARI DISERANG SYAITAN

Bagi perawat/tukang urut yang baru menceburkan diri dalam bidang rawatan,perlu diingatkan kerja-kerja sebegini memang berisiko tinggi..jika anda kurang amalan pendinding diri,badan anda boleh lumpuh/bisa-bisa apabila diserang jin/syaitan...

Untuk mengelakkan perkara ini terjadi,saya syor anda baca zikir diatas 100x setiap kali sebelum merawat/mengurut pesakit...InsyaAllah diri anda terpelihara olehNya..


MERUQYAH PESAKIT 3 BERANAK KES SAKA

Pagi semalam saya berkesempatan merawat 3 beranak dari Kampung Tunku bagi menyelesaikan masalah saka mereka.Pesakit yang teruk terkena gangguan saka ialah anak perempuan bongsu mereka,dimana kerap pengsan dan menjerit-jerit tak tentu masa.si ibu dan seorang anak perempuan yang berikut tidak pula terkena gangguan saka setakat nie.

Simptom yang pesakit saka ini alami ialah sering sakit tulang belakang,kerap menangis,ketawa dan berkelakuan aneh tak tentu masa dan juga sering bermimpi dikelilingi bayi.

Tanpa melengahkan masa,saya menyuruh pesakit 3 beranak ini duduk melunjur sebaris,lalu saya menyuruh mereka ikut saya dalam membaca ikrar pemutus saka,tetapi si anak perempuan bongsu mereka ini berdegil untuk tidak melafazkan ikrar pemutus,lalu saya membacakan ikrar pemutus bagi pihak pesakit tersebut.Setelah selesai membaca ikrar pemutus lalu saya membacakan ulang-ulang surah ar rahman dan al jin...Apabila tamat sesi ruqyah,mereka merasakan ringan di bahagian tengkuk dan si ibu menangis kesedihan seolah-olah terasa kehilangan sesuatu yang disayangi.Itu petanda si jin saka sudah mula meniinggalkan keluarga pesakit,alhamdulillah bi-iznillah...

Saya membekalkan setiap pesakit 2 botol air ruqyah untuk dibuat minum dan mandian selama 7 hari berturut-turut...rawatan tamat.




MERUQYAH PESAKIT LELAKI KES SIHIR PELALAU

Semalam tengahari saya didatangi oleh seorang lelaki yang mengadu sukar lambat jodoh walau usia sudah mencecah 30an...Beliau mengesyaki ibu bekas teman wanita terdahulu yang menyihirnya kerana dek tidak jadi melangsungkan pernikahan dengan anak beliau.
Simptom yang dialami lelaki ini ialah sering sakit kepala dan dada bila waktu asar keatas.

Tanpa melengahkan masa,saya terus meruqyah pesakit dengan membaca ulangan yang banyak ayat ruqyah pembatal sihir.Setelah tamat ruqyah,pesakit merasakan badan terasa amat panas sekali dek kerana tindakbalas jin sihir vs ruqyah..

Setelah tamat sesi ruqyah,saya menyuruh beliau mandi dan minum air rawatan 7 hari berturut-turut serta mengamalkan al falaq dan an nas 41x tiap-tiap lepas maghrib untuk proses meleraikan ikatan sihir tersebut.Pesakit akan menemui saya semula selepas 10 hari untuk rawatan susulan,rawatan tamat...


TV3 SHOOTING UNTUK PROGRAM 36O BAGI ARTIKEL URUT PULIH BATIN

Baru sebentar tadi,krew TV3 datang menemuramah saya untuk artikel Urut Pulih Batin yang akan disiarkan di program 360 tidak lama lagi..




MEMBELASAH JIN OFFSHORE

Semalam saya didatangi seorang pemuda yang mengadu sering sakit kepala,dada dan kerap terjaga dari tidur.Beliau mulai sakit ketika mula bekerja di OFFSHORE..Saya syak ini permainan sihir manusia kerana bila saya tekan rusuk kiri dan kanan,pesakit mengerang kesakitan yang amat..

Setelah membuka semua penutup air yang dibawa beliau,saya mula membacakan set ruqyah pembatal sihir dengan ulangan yang banyak dengan memegang ubun-ubun pesakit..Wajah pesakit berkerut-kerut menahat sakit seolah-olah ada lembaga yang merentap rambut beliau...

Setelah tamat sesi ruqyah,saya membekalkan pesakit amalan dan mandi serta minum air rawatan selama 7 hari berturut-turut...Rawatan tamat..


DIRESAPI JIN MONYET

Malam ahad lepas,saya mendapat panggilan kecemasan dari kawan saya mengatakan kakak beliau merasuk menyerupai kelakukan monyet...Saya pun berbegas ke Kota Damansara bersama rakan saya untuk merawat kakaknya..

Sampai disana,kakak beliau berselubung dalam selimut mungkin kesejukan dan keletihan agaknya..Saya menyuruh keluarga pesakit untuk menyediakan beberapa jug air untuk saya mulakan rawatan..Setelah air sudah tersedia,saya mula memegang ubun-ubun pesakit dan meneruskan sesi bacaan ruqyah syar'iyah selama 15min disudahi khutbah jin dan azan..Semasa sesi bacaan ruqyah,pesakit separa sedar dan berkelakukan seperti monyet dan saya syak jin pengganggu menghuni kepala pesakit..

Kemudian saya suruh suami pesakit untuk mandikan pesakit dengan air ruqyah yang dicampur sekampit ais...Terdengar pesakit meraung kesakitan dengan kuat dibilik air kerana kepala pesakit merasa sakit amat sangat dek dimandikan dengan ais..Untuk pengetahuan pembaca,bagi mereka yang mengalami sakit kepala yang amat sangat dalam sesi mandian ais,petanda jin pengganggu ada duduk dalam kepala...

Asal kisah pesakit nie terkena gangguan jin monyet,mulanya pesakit bersama kawan-kawan mereka pergi ke pantai Port Dickson bersama seorang perawat tradisional yang juga kenalan mereka untuk sesi mandian air laut bagi memulihkan aura diri dan juga perniagaan..Selepas upacara mandi air laut selesai,pesakit dan rakan-rakan mereka merasakan ada sesuatu yang tak kena dimana muka mereka semakin gelap/kusam dan ada macam iras-iras monyet (mungkin perasaan mereka kot)

Moral of the story dari cerita diatas,tak perlulah pergi ke laut/pantai untuk upacara mandi pulih diri nie..bukan apa,jika semangat dan pendinding diri kurang,entah jin hutan mana pulak nanti karang masuk kedalam diri kita pula...



JIN ANTI PESAKIT KE SEKOLAH/BELAJAR


Baru tadi saya habis merawat seorang pesakit kanak-kanak darjah empat dari Kota Damansara,pesakit nie sudah 3 bulan sukar kesekolah kerana banyak halangan dan pengsan bila menjejakkan kaki ke pintu masuk sekolah...

Selain pengsan bila disekolah,baju seragam sekolah pesakit sering disorokkan oleh jin pengganggu apabila pada waktu pagi pesakit ingin bersiap ke sekolah..Adakalanya ibu pesakit juga berusaha memanggil guru tusyen datang kerumah pun pesakit akan pengsan serta merta..Kesimpulannya,saya syak ada jin pengganggu yang mengekori pesakit kemana sahaja dan jin pengganggu bertidak bila pesakit ingin kesekolah dan belajar sahaja..Jika pesakit pergi ketempat lain seperti pasaraya dan sebagainya,tidak pula pesakit pengsan ataupun pakaiannya disorokkan...

Memandangkan kes gangguan nie kes liat dan sudah terlalu kerap berjumpa ramai perawat islam,saya menyuruh keluarga pesakit membawa 4 botol besar air mineral dan 21 biji limau nipis untuk saya bacakan selawat tafrijiyyah dan ayat ruqyah syar'iyah bersama-sama pesakit..Selain itu saya syor juga pesakit memakan 7 biji kurma nabi sehari dan menyuruh ibu pesakit untuk bersedekah dengan memberi makananan pada anak-anak yatim yang berdekatan supaya pesakit cepat sembuh...











CD RUQYAH TERBARU KELUARAN KISWAH RUQYAH SYARIYYAH


Mencari Rawatan Alternatif di rumah untuk :-

-segala macam sihir
-semua jenis gila
-saka
-santau
-susuk
-strok
-busung
-pagar rumah
-anak nakal
-kanser
-buang silat batin

dan lain2????

Inilah jawapannya:

CD RUQYAH SYARIYYAH KISWAH!!!

Antara kelainan cd ruqyah ini daripada yang lain adalah kami:

1) rakam dalam bentuk track.. track by track.. sekiranya anda berminat untuk menghafal ruqyah anda boleh mengulangi track2 yang ada.. Antara track yang ada adalah:

- Muqaddimah
- Pembukaan
-Ayatul Kursiy
-Seruan kepada Islam
-Ibtalus sihir; pembatal sihir
-Pengajaran kepada jin
-Ancaman kepada jin
-al Muawwizat
-Doa kesembuhan

2) Disertakan dengan khutbah yang bersesuaian dengan ayat yang dibacakan... Khutbah, nasihat dakwah dan doa serta azan diselitkan di antara track

3) Dibacakan oleh qari yang berpengalaman:

Wan Ahmad Tirmizi Bin Hj. Wan Sulaiman,
Sijil Khas Kemahiran Al-Quran.
B.Shariah(UM), MPA (UM).
Pensyarah UiTM Melaka.

Pengalaman Tilawah.
Ketiga Tilawah Peringkat Antarabangsa Remaja, Iran 1993.
Johan Tilawah Sekolah Rendah Peringkat Kebangsaan 1992 dan 1993.
Johan Tilawah Sekolah Menengah Peringkat Kebangsaan 1998.
Naib Johan Tilawah Interaktif Akhir 2008, RTM 1 dan JAKIM.

4) Ijazah perubatan oleh Yang Mulia Dato SeriTuanku Sheikh Raja Ashman as Sulthani kepada Us Hayat an Naqshbandi

5) TERBUKTI BERKESAN... merupakan bacaan dan khutbah (dialog perawat dengan jin) yang menghampiri bacaan sebenar ketika merawat...

Jangan ketinggalan mendapatkan cd rawatan istimewa ini!!!!

Sila dapatkannya di laman web rasmi penjualan cd ruqyah SILA KLIK




DARAH BEKAM YANG BERTALI ADALAH JENIS DARAH YANG ADA UNSUR GANGGUAN JIN/SYAITAN


DARAH BEKAM YANG BEKU DAN BERKETUL MACAM JELLY ADALAH DARAH KOTOR YANG MENGANDUNGI TOKSIN DAN TOKSID
Photobucket

TIPS MEMBUANG SAKA DENGAN MUDAH BAGI PARA PERAWAT ISLAM

Para perawat islam perlu menyuruh pesakit membacakan ikrar pemutus saka terlebih dahulu,kemudian barulah perawat mula membacakan ayat-ayat ruqyah seperti surah al rahman 33-36 dan al jin 1-9 dengan ulangan yang banyak seperti 7x atau 21x....insyaAllah pesakit akan menangis kesedihan dan terasa ringan dibahagian tengkuk dimana petanda jin saka sudah mula meninggalkan jasad pesakit...Bye Bye Jin Saka.






MELATIH PERAWAT DARUSSYIFA BOTA ILMU BEKAM SUNNAH


Terima kasih tidak terhingga diucapkan kepada Utz Muhammad dan ustazah kerana sudi ziarah kepondok buruk saya untuk sama-sama mendalami ilmu bekam sunnah pada minggu yang lepas...Saya juga telah memberi ijazah dan kebenaran kepada Utz Muhammad untuk menyebarkan ilmu bekam sunnah ini kepada para perawat darussyifa dan masyarakan Bota Perak amnya...Hidup Bekam....!!!! Hidup Sunnah...!!!